Movement For Improvement

white_icon_1

DESPRE NOI

Prima zi în Olanda

Astăzi, am început ziua cu un mic dejun în stil bufet suedez. După ce am terminat de mâncat, am făcut un instructaj despre regulile de bază în Olanda privind transportul pe bicicletă și am luat bicicletele. Am închiriat biciclete de tip Dutch bike de la hotelul la care stăm. Am făcut poze de grup cu bicicletele noi închiriate și apoi am plecat.

Din primul moment în care ne-am pus pe pistele olandezilor, am putut observa calitatea acestora. Ne-am organizat într-un șir indian pentru a fi cât mai în siguranță. Am traversat cartierul în care suntem și apoi am intrat în pădurea Amsterdam. Încă ne obișnuiam cu semnele noi învățate pe bicicletă și cu controlul bicicletei pe stradă.

Deși este o pădure, aceasta a fost făcută pentru a acomoda și bicicletele de oraș, având piste de biciclete similare cu cele din oraș. Am văzut caii din zonă, ne-am împotmolit o dată, iar apoi am ieșit cu bine direct în Amsterdam. După aproximativ douăzeci de kilometri, am ajuns la obiectivul zilei, centrul universitar sportiv USC Universum.

Mai întâi, am făcut o poză de grup cu tricourile celor de la FLEXIK AUTOMATION. Apoi, trei membri ai proiectului au intervievat un antrenor și managerul centrului sportiv. S-a observat cât de bine dezvoltată este acea instituție publică, dar și cât de prietenoși sunt oamenii din Amsterdam. Acest lucru ne-a inspirat și mai mult să aducem acea schimbare bună și la noi.

Am luat prânzul la un restaurant foarte apropiat de centrul sportiv și apoi am vizitat campusul universității din Amsterdam de științe. Mai apoi, am plecat în parcul central al Amsterdamului, unde am avut un picnic și am apreciat muzica cântată de olandezii din jur.

Ulterior, am mers să vedem un film 5D despre Olanda și istoria ei. A fost prima experiență de acest gen pentru toți. Am ajuns acolo tot pe biciclete, dar și cu ajutorul unui feribot. După ce am terminat filmul, cu toții fiind foarte impresionați, am plecat spre casă. Această zi a fost una foarte frumoasă, dar și solicitantă, abia așteptăm să vedem ce experiențe vom mai avea.